Eerste stagedagen - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Charlotte Kusters - WaarBenJij.nu Eerste stagedagen - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Charlotte Kusters - WaarBenJij.nu

Eerste stagedagen

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

24 April 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Ik heb er nu 2 stagedagen op zitten. 1 bij de adults animatie. En 1 bij de kinder. En het begint langzamerhand allemaal een beetje te wennen. Woensdag was mijn 1ste dag. Maar voordat ik begon, gingen we eerst nog sporten in de fitnesszaal hier. Zijn toch zeker drie kwartier flink bezig geweest. En dat allemaal om 9:00 uur 's ochtends. Ik zou om 10;00uur beginnen met mijn eerste stagedag. Maarja waarom zouden ze hier dan ook echt om 10:00 uur beginnen? We zijn in Spanje! Tranquilo. Daarna begon de ochtend stretch. Erg leuk om mee te doen. Maar misschien had ik dan toch niet hoeven sporten van te voren? Hierna volgden er wat spellen, waar helaas niet genoeg aanmeldingen voor waren. We gingen door met mijn favoriete deel aqua arobics! Ik mocht al meteen mee voor de groep staan. Ik vond het heel leuk om te doen. Maar nu wist ik toch wel zeker, nee ik had niet moeten sporten vanochtend. Na alleen de ochtend was ik al helemaal kapot. Mijn stage dagje bij de kinder animatie verliep erg rustig. En met rustig bedoel ik, geen kinderen in de miniclub. Bij de mini-disco was het verbazingwekkend, erg druk. En dat hadden we misschien liever niet gehad aangezien we de dansjes niet kenden. Veerle & Nikkie die 2 keer de mini-disco hadden gedaan moesten mij inwerken. Je begrijpt het al het was hilarisch. Er ging natuurlijk meer fout dan goed. Maar omdat we zo vrolijk deden ( en eigenlijk ook de slappe lach kregen) werd iedereen enthousiast door ons. En dat is uiteindelijk het belangrijkste dat de kinders het leuk hebben. Vandaag lekker een dagje vrij, het stadje in geweest. En heerlijk gegeten aan het strand. Even weg uit het hotel. Ook al is het hotel echt super mooi. Het is ook wel fijn om even ergens anders te zijn dan in je werkomgeving.

Dikke kus!!!

  • 25 April 2015 - 10:15

    Anouk:

    Fijn weer een verhaal te lezen. Volgens mij hebben jullie wel lol samen. En die dansjes komen vast goed bij de mini disco.
    Ik verheug me al op de aqua airobics.
    Het zal vanaf nu wel drukker gaan worden, de meivakantie is begonnen.
    Dikke kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Stage in Gran Canaria

Animatie in Gloria Palace Royal

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2015

Pechvogel

13 Mei 2015

Ouders op komst

24 April 2015

Eerste stagedagen

21 April 2015

Eerste indruk

17 April 2015

De reis kan bijna beginnen!
Charlotte

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 2771

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 22 Juni 2015

Stage in Gran Canaria

Landen bezocht: